Witam, jak Wam minął weekend? Mój był dosyć zajęty, sporo obowiązków na głowie, przede wszystkim zakupy oraz nowi klienci treningu personalnego – zajrzyjcie TUTAJ żeby zobaczyć nowe pakiety, pamiętajcie tylko, że ze względu na mój ograniczony czas ilość miejsc jest również ograniczona:), jeśli jednak chcecie uzyskać dostęp do usług trenera, zadawania pytań odnośnie żywienia i diety – za 10zł miesięcznie zyskujecie dostęp do czatu trenera, otrzymacie nazwę użytkownika oraz hasło, dyżuruję w każdą sobotę, godziny jeszcze do obgadania;).

To nie o tym dzisiaj jednak mój wpis, bardzo często spotykamy się z przeświadczeniem, że dieta wegańska, a właściwie prawidłowe żywienie człowieka (oparte na roślinach) jest drogie, chciałbym Wam jednak dzisiaj pokazać, że to nieprawda, poniżej zdjęcie moich dzisiejszych zakupów, które posłużą za drugie śniadania, lunche oraz kolacje na 5 dni, razem podliczymy koszty i przekonamy się, czy rzeczywiście produkty pochodzenia roślinnego są takie drogie:).

Przede wszystkim nie są to posiłki na cały dzień, więc niech nie przestraszy Was to, że zjadam tylko 1700 kalorii:D, to tylko 3 posiłki, drugie śniadanie, lunch oraz kolacja po przyjeździe do domu, są to posiłki, które przygotowuję w weekend by nie musieć nic gotować w dni powszednie, gdyż te poświęcam na moje obie prace.

Co będę więc jadł na drugie śniadanie w tym tygodniu? Tutaj w miarę lekko, gdyż nie lubię być ociężały przed lunchem, zjadam żurawinę, orzechy nerkowca, migdały, pestki dyni oraz 2 banany, jaki jest koszt tych produktów na 5 dni?

Żurawina + nerkowce – £1.50
Migdały – £1.50
Pestki dyni – £0.80
Banany – £1.00

Na lunche quinoa (resztki z szafki), czarna fasola, kukurydza, ciecierzyca, szpinak, papryka oraz hummus + falafele, koszt całości przedstawia się następująco:

Szpinak – £0.60
Czarna fasola, ciecierzyca, kukurydza – £1.10
Papryka – £1.35
Hummus – £0.79
Falafele – £1.00

Kolacja to makaron z soczewicy z sosem pomidorowym z warzywami bez cukru, koszt następująco:

Makaron – £2.50
Sosy – £1.80

Całość to niecałe £14 (około 65zł) – na Insta-story napisałem że 10, gdyż zapomniałem wspomnieć o sosie i makaronie, więc wybaczcie błąd, tak czy inaczej 65zł za 15 posiłków to nie jest majątek, mamy tutaj 1700 kalorii, ponad 70g białka oraz komplet aminokwasów, do tego dochodzą jeszcze dwa posiłki i kaloriami wszystko się już mi ładnie układa, bez problemu więc można w UK, w kraju, gdzie warzywa są dosyć drogie wyżyć za mniej niż £25 funtów tygodniowo, warto kupować produkty znajdujące się obecnie w promocji, oraz korzystać z aplikacji skanujących paragony oraz oferujące kupony – wówczas koszty mogą się zmniejszyć nawet jeszcze bardziej.

Jak Wam wiadomo, kompletny ze mnie Sknerus, więc wydawanie małej ilości pieniędzy jest dla mnie super – weganizm umożliwia naprawdę tanie życie, jeśli weganizm dla nas to nie są gotowe kiełbaski, burgery oraz inne dania przyrządzone już i zapakowane w sklepie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *