Witam serdecznie, nie będę mówił, że z tej strony wegafitness tak jak na filmach:D – ten tydzień jest tygodniem wyjątkowym, 1 kwietnia czyli Prima Aprilis okazał się bardzo ciekawym dniem, były dwa żarty, z tym, że jeden był znacznie poważniejszy niż by się mogło wydawać, kilka stałych osób przestało mnie subskrybować na Youtube ze względu na ten film, myśląc, że rzeczywiście zakończyłem swój weganizm – w filmie tym zaprezentowałem jednak dostosowane do mężczyzny oraz okoliczności prawdziwe teksty osób, które wypromowały się na diecie roślinnej, a teraz z niej rezygnują ze względu na malejące zainteresowanie weganizmem i coraz większą ilość znacznie lepszych kanałów o tej tematyce, a wiadomo – nieważne co mówią, ważne, że mówią, a kontrowersja się świetnie sprzedaje.

Oczywiście co chciałbym zaznaczyć – z weganizmem nie da się skończyć, jeżeli wracamy do zjadania zwierząt to tak naprawdę nigdy weganami się nie staliśmy, co najwyżej byliśmy na diecie roślinnej.

Przejdę jednak do konkretów – w piątek, 5 kwietnia, to prawie święta data, (dokładnie o godzinie 20:00) odbędzie się premiera e-booka #WegańskiFitness, który stworzyliśmy wraz z Patrycją Michalis, wyjawiłem już sporo informacji co w nim znajdziecie, jednak dzisiaj chciałbym przedstawić Wam pełny spis treści:

Jak widzicie na pierwszym zdjęciu przepisy przeplatane będą artykułami, dowiemy się czy owoce rzeczywiście są nam takie straszne, co wartościowego znajdziemy w bardzo popularnych wegańskich produktach – soli czarnej oraz nieaktywnych drożdżach i, uwaga, czy rośliny również mogą dać nam pełnowartościowe białko? Każdy artykuł opatrzony jest przypisami do publikacji naukowych oraz innych pomocnych źródeł, przekazujemy w nich tylko fakty, a nie subiektywne opinie. Zdjęcia samych śniadań i obiadów od Patrycji już oznaczają, że kolejny e-book będzie miał tytuł „Jak zrzucić 150kg” :D.

Przejdźmy dalej, tutaj ogarniemy desery (mmm, bułeczki!), oprócz tego dowiemy się jaka jest różnica pomiędzy warzywami z puszki, świeżymi oraz mrożonymi, czy soja jest rzeczywiście taka straszna, kilka słów o suplementach, a następny rozdział odsłoni kilka artykułów, które pozwolą Wam ułożyć sobie trening oraz obliczać kalorie i makra za pomocą wzorów naukowych.

A co my tutaj mamy? Kolacje, w szczególności ważne po intensywnym treningu, a jak wiadomo najlepszy przepływ krwi i najwyższą aktywność wykazujemy właśnie późnym popołudniem, oprócz tego dowiecie się sporo o jodze i jak to jest, że często osoby ją uprawiające rezygnują z jedzenia mięsa.

5 % z całej sprzedaży powędruje do Azylu dla świń „Chrumkowo” – kliknijcie w linka i polubcie ich stronę na Facebooku, szczerze podziwiam ludzi, którzy tyle robią dla zwierzaków, to coś NIESAMOWITEGO! Jeżeli kupicie z milion egzemplarzy e-booka to Chrumkowo już nigdy nie będzie musiało się martwić pieniędzmi, a Patrycja i ja napiszemy znacznie więcej publikacji, które pomogą innym organizacjom, a Wam zapewnią dostęp do ogromnej wiedzy, może polskie China Study? 😉

Piątek, 5 kwietnia, już tylko niecałe 48 godzin do premiery!

 

2 Replies to “Blog #47 – Zostały już tylko dwa dni do premiery e-booka – spojler alert!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *