Nowa kampania reklamowa została utworzona przez organizację PETA, na sześciu autobusach Oberlin, w tym Oberlin Connector widnieje plakat, który mówi, że nie można być jedzącą jajka feministką – miejsce zamieszczenia plakatów nie jest przypadkowe – to właśnie na uczelni w tej miejscowości narodziła się kolebka feminizmu.

Dyrektor PETA mówi: „Zwierzęta płci żeńskiej są wykorzystywane seksualnie byśmy mogli zabierać ich mleko oraz jajka, kampania ma na celu zachęcenie ludzi do rezygnacji z jajek oraz używania alternatyw dla serów i mleka”.

Organizacja stworzyła również materiał video, który mówi, że feministki spożywające jajka oraz produkty mleczne pochodzące z przemysłu wykorzystującego żeńskie organy rozrodcze winne są szowinizmowi gatunkowemu.

Producenci mleka muszą cały czas zapładniać krowy by dawały jak najwięcej mleka, robią to wpychając rękę w odbyt krowy oraz pręt/rurkę ze spermą byka w celu sztucznej inseminacji – krowa jest unieruchomiona najczęściej w urządzeniu, które zwie się klatką gwałtu – i tym właśnie też jest produkcja nabiału.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *